Friday, March 11, 2011

buat ke sekian kalinya.....

Buat sekian kalinya aku menulis dilaman blog ku ini...jarang nak update..tp bila fikir-fikir balik,nak aja aku buat blog nie,mcm personal diary..hehe..nak share dgn semua2 tentang aktiviti terbaru yg aku sdg usaha dan laksanakan..almaklum sjalah bz mengalahkan menteri..selain bz dgn assgnmnt, turut bz sbg biro publisiti kelab nasyid di kptm kl..yg secara x langsung mcm p.r..(huhu)susah gakz.
pd msa yg sama aktiviti kelab dh pun diapprove kan..syukur sgt2. tp.budget kne reduce(geram lah jugak)..penat berdebat dlm tuh ngn pihak HEP.adoii..yg latest,4 & 5 .3,aku join program pemudahcara fasilitator dgn abg2 trsyg dr kumpulan nasyid Unic.mmg gila gempak +masyuk program tuh..mahal xpe asal berbaloi dgn ilmu yg aku dapat..berharga sgt2.lagipun dpt jumpa kwn2 baru yg pelbagai ragam..hehe...syg sgt kat korang..dlm pada masa yg sama program ni mngajar aku utk yakin pd kebolehan sdri..mmg pemalu kaw2 sblumnya..tp berkat sokongn drp team famili Unic , brjaya ku atasi kelemahan itu..terasa ukhuwahfillah yg erat da trjalin..lebih2 lg group aku yg diberi nama Care 4..(idea janaan ketua kumplan aku..yg agak cute gakz..nama nya muhd afif).pnh jmpe dia dlm prog KTI sblum nie..cme malu nk tegur..overall semuanya brjln lancar dr mula smpi habis..nk citer kt sini bnyk sgt..takut x larat korg nk baca..hahaha..insyaallah ada masa kita bersua disiri yg akan dtg(mcm drama lah pulak..)

No comments:

Post a Comment